>

Fan ta everest!

Kvaliteten på spelet är mycket dålig som vanligt på Everest. Killen till höger om mig bara förlorat en stor pott där han bara hade ett par i ess med en 6 som kicker. Hans motståndare hade nöt-flush. Jag inte får något spelbara tyvärr. Hmm en svensk kille som bara gick ut nu efter helt overplaying AK. Jag är lite skämmas över att vara svensk just nu. 99 nu jag tar upp 3 BB två samtal. Flop T58 två klubbar. Det kontrolleras för att jag höja potten. Första killen veck den andra killen går all-in. Jag tror inte att han känns som han har klubbarna-flushdraw och jag har också investerat mycket marker i potten redan så jag samtal. Han har 52 i hjärter så jag är vägen framåt, men han träffar en runner runner flush och jag ut. Suck jag blir så arg, dumma fransmän fruktansvärda spela!

En annan blog om online spel som jag brukar skumma igenom är ilovegambling tycker den är kanon, tar ibland upp sköna grejjor.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: